یزدفردا :معاون مدیر عامل بنیاد باران گفت: چنانچه آقای میرحسین موسوی مصر به حضور در عرصه انتخابات باشند آقای خاتمی اخلاقا و بنابر مصالح ملی و مصالح جریان اصلاحات از حضور در عرصه انتخابات و رقابت با میرحسین موسوی کنار خواهد رفت.

سیدحسن رسولی با رد خبری مبنی بر محول شدن فعالیت‌های ستاد انتخاباتی سیدمحمد خاتمی به میرحسین موسوی اظهار کرد: آقای میرحسین موسوی خود ستاد انتخاباتی دارند و در صورتی که آقای خاتمی از صحنه کنار بروند آرای اصلاح‌طلبان بین آقای مهندس موسوی و آقای کروبی تقسیم خواهد شد، باید صبر کرد و دید که تاثیر اعلام کناره‌گیری مصلحت‌اندیشانه آقای خاتمی در فضای عمومی و اجتماعی و سیاسی چه خواهد بود.

وی در گفت‌وگو باایسناافزود: به دلیل آن‌که هنوز آرایش انتخاباتی با فرض کناره‌گیری قطعی آقای خاتمی در جبهه اصلاحات معلوم نیست، بهتر است که از گمانه‌زنی شتاب‌زده و غیرکارشناسی به خصوص از سوی برخی اصلاح‌طلبان خودداری شود.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی من این است که آقای خاتمی تا پیش از فرا رسیدن سال نو تصمیم قطعی خود را اعلام می کند و ظرف روزهای آینده تکلیف ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان مشخص خواهد شد اما جهت‌گیری کلی جریان اصلاحات درباره انتخابات نیازمند گفت‌وگوها و جلسات متمادی و دراز مدت است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا